Перейти до вмісту

Список телефонів ПрАТ «Тернопільміськгаз»

м.Тернопіль
Митрополита Шептицького, 20

Наглядова рада
25-04-92
Приймальна25-04-92
Головний інженер25-39-48
Головний бухгалтер25-98-65
Бухгалтерія25-14-83 , моб – 0502095104
Компобут (Крім населення)25-37-84, 0672537212, 0675460171 (вайбер)
 
Абонвідділ (Населення)Мобільні. – 0675748121, – 0675748138, Стаціонарний – 52-46-95.
Автомат56-14-00
Начальник абонвідділу43-40-14
Технічний і проектний відділ22-00-60
  

О.Довженка, 14 а

Майстерня51-51-10
Служба підземних газопроводів51-51-20
Аварійна служба51-51-26
Монтажна дільниця51-50-91
Пломбування лічильників51-52-32
Внутрібудинкова служба51-52-37

Контакт-центр

 До відома мешканців  м. Тернополя  та населених пунктів Тернопільського району, які обслуговуються ПрАТ «Тернопільміськгаз».

            У  ПрАТ «Тернопільміськгаз» функціонує  Контакт-центрі Оператора газорозподільної мережі ПрАТ “Тернопільміськгаз”,де можна отримати кваліфіковану консультацію з питань  розподілу природного газу.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв’язку.
 Графік роботи:  Пн.- Чт.    8.00-17.00 Графік прийому громадян головою правління ПрАТ “Тернопільміськгаз” – Щоп’ятниці 10:00-12:00 (За попереднім записом)

                                    Пт.    8.00-16.00

              Обідня перерва:  12.00 – 12.48

               Вихідні дні:   субота, неділя.

   В Контакт-центрі можна дізнатись номер свого особового рахунку, звірити розрахунки, повідомити фактичні показання лічильника та проконсультуватись щодо оплати та інших питань з розподілу природного газу.

З якими питаннями можна звертатись до контакт-центру

     Звернутися до контакт-центру ви можете з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо розподілу природного газу. На практиці це означає, що оператор намагатиметься допомогти вам. І якщо у нього немає готової відповіді, він з’єднає вас з фахівцем або надасть контакти профільної служби.

Увага! Всі розмови з оператором записуються. Запис може бути використаний з дотриманням чинного законодавства України. Якщо ви не згодні, щоб ваші розмови з оператором записувалися, ви можете скористатися письмовою консультацією. Для цього надішліть запит на пошту контакт-центру. Адреси поштових скриньок вказані нижче у цій публікації. 

   З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:

  • показання лічильника;
  • дізнатись стан особового рахунку (борг або переплата, показання лічильників, дані щодо зарахування сплачених споживачем коштів за розподіл природного газу);
  • консультації з укладання договору (підписання заяви-приєднання) чи переоформлення особового рахунку (де і яким способом це можна зробити, які потрібні документи).

            З метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна “Гаряча лінія” для подання скарг та звернень  від Споживачів:

                                                  Телефон “Гарячої лінії”

                                                              0 800  507 104

Усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України

 Додатково клієнти можуть звернутись до газової компанії на електронну пошту   admin@tmgaz.te.ua

   Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.

Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями.

    Також  споживачі можуть скористатися  «Особистим кабінетом». Користувачі кабінету власноруч можуть переконатися в перевагах даної послуги. Адже передавати показники лічильника газу та ознайомитися з історією нарахувань можна не виходячи з дому – зручно і доступно кожному.

Аварійна служба 104 – цілодобово!

Якщо ви не знайшли відповідей на свої запитання на сайті, скористайтесь формою для зворотнього зв’язку.
Ми обов’язково відповімо Вам.

Зявилися питання? Напишіть нам!

Форма зворотнього зв’язку